2018年8月14日 星期二

月供計劃 - 中銀 VS 滙豐

近排都好多朋友問月供股票點樣入門,多數都係想知供邊隻股票好,個市唔好,唔敢亂入市,啲錢放起度唔知點好,自然就想月供股票希望入市,希望可以尋找機會又減低風險。反而無乜人問用邊間銀行/股票行做月供好,之前已經想打篇文講下邊度做月供股票好,不過個人懶,睇晒咁多銀行既計劃好花時間,最後不了了之。

今日有報導講銀行月供票計劃比併,就借個機會講少少。

【消委會】10銀行月供股票計劃比併 基本收費可相差逾倍

我做o靚仔既時候已經開始月供股票,本身滙豐有戶口所以就起滙豐做月供,當時供2628,$5000一個月,供供下無錢供,想停既時候發覺網上銀行跟本無得俾你停,一定要落分行攪,麻麻煩煩,之後轉咗去中銀再開始供。自己用開中銀係方便既,可以改月供金額,又可以隨時停,網上銀行攪掂晒,滙豐而家唔知有無咁方便。




留意其他收費

睇完HK01報導,用滙豐而家唔收計劃收費好似好著數,滙豐只收一個月$30存倉,而家用中銀,一個月俾$50,一年就$600,但係唔洗俾存倉費,就咁睇滙豐的確有SO,但係有個好重要既收費—代收股息同代收紅股,滙豐係收0。5%,最低$30,即係話,起滙豐供越多唔同股票,代收股息費就越高。如果一年收少過6次股息,滙豐平過中銀,6次以上就中銀平。例如我個倉6隻股票一年收15次息,就中銀平啲。又要留意返中銀如果有其他自己買既股票係要收返存倉費,每半年$150。

中銀重有一樣最好就係可以用信用咭做月供儲分,開始計劃第一年比例5:1,第二年3:1,第三年1:1,最多一個月一萬分,即係第三年計,一個月供$5000,一年就有60000分,2萬5一張$100 COUPON, 一年又平兩百。中銀沽碎股都係用正價,果度又多少少。

沒有留言:

張貼留言